Post by forrubuckloman on Mar 16, 2022 10:32:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Braindom 2: Wie is? Denkspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Braindom 2: Wie is? Denkspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendelen (veel goud) ▞▞▞
▞▞▞ Braindom 2: Wie is? Denkspel 2022 version ▞▞▞
Het gaat de spelmaker alleen om zoveel mogelijk geld binnen te harken. Spelen doe je 10 seconden, daarna minimaal 1 minuut reclame kijken, walgelijk!! Niet installeren.
Ik zit vast op niveau 301. Het laadt opgelost niveau 300.
Niet echt een raadsel. Je moet een advertentie bekijken om een hint te krijgen, en je kunt niet eens raden zonder de hint. Ik heb zelfs betaald voor No Ads en dat hielp niet.
Ik vind het geweldig, het heeft nauwelijks advertenties
Ik begrijp niet waarom mensen klagen over de advertenties, maar het is een leuk spel en ik ben sowieso niet zo enthousiast over de advertenties 5 sterren en sommige mensen geven het een 1 maar naar mijn mening is het een 5
leuk...
Als je bij level 118 gebogen woord het moeilijk
Het is goed. Ik vind het niet leuk hoe moeilijk het is om op dingen te klikken en dat er veel advertenties zijn, maar ik hou van het verhaal. Wanneer ga je verhaalniveau 25 halen? Ik wil Brian en zijn moeder zien herenigen
Slim en tot nu toe ben ik niet op elk niveau geschonden met advertenties. Er is een optie voor extra winst, maar dit is niet verplicht.
Niveau 46 werkt niet. Niveau 47 en 48 blijven leeg. Er is een wit scherm en verder niets.
Je krijgt een advertentie voordat je zelfs maar kunt spelen, zou het niet aanraden.
Leuk concept maar na elke puzzel krijg je reclame en als je de punten wil je weer naar reclame kijken. Ging er een beetje over dus na 15 min de app al terug verwijderd.
Veel te veel advertenties
goed spel. maar altijd advertenties weergeven in elke fase
Walgelijk hebzuchtig! Voor elke 20 seconden gameplay krijg je 30 sec. advertentie.
a va
Magic Tiles 3 संगीत pbh
bovenkant!
In het begin is het wel tof maar daar na krijg je alleen maar gekomen voor ons is dat niet tof maar voor hun wel wand ze veel geld er door en ze denken alleen maar aan geld maar als de game nu toffere was ze sowieso meer geld kunnen verdienen.
Nog niet helemaal vijf sterren. Telkens wanneer ik in het spel kom, ben ik er snel uit en moet ik de app opnieuw opstarten. Het spel is echt leuk om aanwijzingen te vinden, maar soms probeer ik erop te klikken en het laat me niet toe, dus ik moet het spel verlaten. Nog één ding, TE VEEL TOEVOEGEN!!!!!😓
Advertenties pieken na een paar niveaus.
Het is een goed spel... heb het net gedownload... een paar rondes gespeeld... en nu ga ik het verwijderen. Er is geen manier ter wereld dat een game leuk kan zijn met een advertentie na elk level. Het is gewoon belachelijk en vervelend als de hel.
Ça va beetje easy to nu toe
Ik vind het spel leuk, maar het kostte me twee keer om advertenties te verwijderen, een keer 4,23 en een keer 5,29 en het verwijderde de advertenties geen van beide keren.
Aan het begin spot gemakkelijk. Maar na 4 keer en 4 keer reclame gaat de goesting over. Een beetje reclame oke. Maar dis is absurd.....
Superleuk
veel te veel advertenties, zoals gekke advertenties
Als ik geen advertenties plaats, maar het is oké om te robloxen, ik vind het niet leuk, een advertentie die ik zal doen, maar niet voor mij, want mijn broer speelt
Verwijderd. Een onzin. Eén advertentie voor het spelen van 10 seconden.
deze game is zo goed niet te veel advertenties tot nu toe zo goed
Leuk spel maar veel te veel toevoegingen
stom. Het begin niet eens op
Je kan het niet in het nederlands zeten en ik ben 7 jaar dus ik kan nog niet Engels
Ik moet een aantal niveaus overslaan, want elke keer dat ik op iets klik waarvan zelfs de hint me vertelt dat ik erop moet klikken, zal er niets gebeuren. Wat ik ook probeer, het is alsof het op bepaalde niveaus vastloopt, dus ik moet ze overslaan. Maar afgezien daarvan is het een fatsoenlijke game om je hersenen aan het werk te krijgen als je moe bent en iets nodig hebt om je geest wakker te maken.
Het spel is oké.. de toevoegingen na elk spel is langer dan het spel. Zou je tijd niet verspillen en op zoek gaan naar iets anders dat waarschijnlijk beter is. Jammer dat ik een ster moest geven tbh. Gedownload, 2 games gespeeld en vervolgens verwijderd. 👋
Verschrikkelijk spel, bij elke klik reclame en soms met je de app killen om de reclame kwijt te raken
Leuke tijd moordenaar. Makkelijk te veel advertenties.
Het is best wel leuk maar er zijn veel reclames
iedereen denkt dat dit spel na elk niveau advertenties heeft, maar als ik na niveaus speel, zie ik helemaal geen advertenties, serieus geen advertenties verschijnen ik denk dat jullie dit een vijf zullen beoordelen
ik vind het spel leuk, maar het is niet zo dat je het probleem gewoon oplost, het is vrij eenvoudig antwoord
Te veel advertenties ️
Het is een hele uitdaging, maar er zijn advertenties, dat is de enige reden waarom ik geen volledige beoordeling heb gegeven
Ik vind dit spel leuk omdat het mijn hersenen echt op de proef stelt 🧠.
Awwwww de game heeft pure logica, het is erg goed 👍 vind het nuttig
Te veel advertenties!! ️
te veel advertenties.. en het kan niet worden gestopt. heel vervelend
Leuk spel maar wel veel reclame
De game is, net als de eerste, erg vermakelijk. Sommige puzzels herhalen zich echter waardoor ik mijn interesse verloor. Bovendien zijn de puzzels een stuk eenvoudiger dan de eerste game die ook een leidende factor was bij het verliezen van interesse.
Een behoorlijke hoeveelheid advertenties. Gelukkig kun je betalen om ze te laten verwijderen. De raadsels daarentegen zijn te gemakkelijk en te verhelpen. Het is alsof de ontwikkelaars niet al te hard hun best hebben gedaan.