Post by forrubuckloman on Mar 16, 2022 10:29:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ TopDecked MTG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TopDecked MTG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka spel (obegränsat antal poäng) ▞▞▞
▞▞▞ TopDecked MTG 2022 version ▞▞▞
skulle ha varit bra om man inte tvingats betala.
Har precis börjat använda den och den verkar riktigt bra! Frågan är bara hur man skriker i däcksimulatorn...
Ett bra verktyg för att hantera MTG. Den här appen har räddat mig från att köpa flera dubbletter för mina kommandokortlekar eftersom jag nu har en lättillgänglig lista över alla mina kort i dessa kortlekar på min telefon! Var noga med att ringa platserna för upplagda händelser för att bekräfta datum/tid.
om du vill spåra din samling, toppar detta på ynka 375 kort om du inte får en betalprenumeration. Det lilla jag såg av appen verkade bra, men när jag väl såg det very *friendly* personade jag leta.
Bara en dålig app som försöker sälja sig själv som något den inte är. Priset är fel, det är långsamt, inte intuitivt alls. Plus att månadspriset är alldeles för högt för vad de erbjuder.
Riktigt bra app lätt att använda,
mycket missnöjd med denna app. det här var en gång min gå till app som jag sa åt alla mina mtg-vänner att ladda ner. inte längre. hade flera däck sparade (cirka 80). började titta igenom dem och har bara 53 nu. Väldigt besviken.
TopDecked MTG გართობა zsi
bra app för tävlingsspelare. det enda problemet jag hittade är när jag lägger till kort till min samling, jag kan inte ange om de är folie.
bra app för magiska spelare. den använder tcg som prissättning, medan butikerna jag går för att använda star city-spel är det i allmänhet runt samma prisklass, så det gör inte så mycket. den har också några fantastiska sidoanvändningar, som att bygga däck och hålla reda på kort du äger. bra app.
det kan vara 100 % gratis.
Väldigt robust app, men lider av ett par fel som inte har åtgärdats efter månader, samt det faktum att appen blir riktigt långsam riktigt snabbt, speciellt när man redigerar samlingar.
Jag tyckte att appen var riktigt bra men ibland raderades mina decklistor.
TopDecked MTG გართობა zsi
Kan inte göra någonting utan att registrera dig med ett konto.
Älskar appen, verkligen enkel att använda och det faktum att den visar utslag, priser och konsten från varje set är fantastisk. Det enda problemet jag har haft är att jag ibland tar bort en kortlek från min lista och den kommer att dyka upp nästa dag. Men den försvinner efter att den raderats andra gången.
Det har varit en fantastisk app. Berättar om ett bra värde på korten. Att säga när din kortlek inte är laglig. Och appen talar om för dig vilken uppsättning kortet du slänger in är lagligt. Har inte köpt något via appen men jag kan inte komma på något som appen saknar.
Bara ute efter pengar.
belyst
Jag ger den här 4 stjärnor eftersom den är enkel att använda, gränssnittet är rent och det är alltid uppdaterat. Det enda problemet jag har är att du ber om en betalning.. om du lägger till ett alternativ för att testa dina byggda däck mot andra så får appen 5 atar och kanske den mobthly betalningen den begär.
Enkelt och praktiskt, men lite långsamt
Underbar app! Även om du inte har betalat ännu, det finns så mycket värde. U.i är bra.
Perfekt för att bygga nya däck och optimera/förbättra innan du bestämmer dig för ett köp
Personalen är supertrevlig och hjälper till så gott de kan! Dessutom, om du har ett problem, är det löst på väldigt kort tid! 👏
TipDecked är en fantastisk modern mobil till skrivbordsupplevelse. Jag har använt Deck Builder i flera år men känner inte att de har utvecklats med tiden.
Jag gillar appen, den fungerar bra, tillåter en anständig användning. Jag skulle föredra om jag kunde se alla utskrifter för kort som kampanjversioner, bokinlägg etc och om samlingen och kortleksbyggaren var lite lättare att byta set för utskrifterna. Men appen är fortfarande bra att använda och jag rekommenderar fortfarande den här appen
Appen är fantastisk. Det enda förslaget jag har är om du kan simulera mot några kortlekar istället för att se vad du kan spela.
Den här appen borde ha uppdaterats till ravnica lojalitet för länge sedan. Mtg u är fortfarande den bättre appen gratis.
det finns en gräns för hur många kort som butiken får spåra utan att köpa en fullständig version
An Odyssey: Echoes of War Adventure ueh
Verkar bra, men sedan försökte jag mata in min befälhavare. Ganska säker på att Liesa, Shroud of Dusk är ganska välkänd och borde finnas i databasen, men var inte
Jag gillar inte det faktum att jag måste betala för att använda det mesta av den här appen. Jag vill bara kunna lägga till de kort jag vill ha i min kortlek och spela en vän.
TopDecked MTG Pramogos qogy
Bästa mtg-appen jag någonsin har använt för samlingshantering. Alltid imponerad av hur bra det fungerar för mig.
Väldigt Nöjd.
Fantastisk! Även för en gratisversion av appen. Bokstavligen allt du vill ha för ditt favoritspel
vill ha en aktiverad förmåga-tagg tillsammans med ett nyckelord
Inte bra för investeraren. Jag behöver en plattform för att kunna kontrollera mitt samlingsvärde från månad till månad. Kostnaden för den här appen skulle drastiskt öka kostnaden för min investering vilket gör den värd mycket liten vinst i very *friendly* personändan. Annars en häftig app men ganska dyr om du inte var riktigt sugen på magi långt utöver att bara investera i kort.
Bra app för att enkelt bygga däck. Jag älskar enkelheten i användargränssnittet. Jag kommer att säga att appen och webbadressen har varit en men buggy på sistone. Speciellt när du letar efter kort som kan läggas till kortleken. Jag måste alltid gå tillbaka hemskärmen och öppna igen för att fortsätta. Få det problemet åtgärdat och det blir lätt en 5/5!
fungerar inte korrekt och kommer att krascha, frysa eller inte svara men när det fungerar är det väldigt bra
Den här appen är fantastisk, playtesting är lätt som alltid att du kan använda två kortlekar. vissa funktioner är automatiserade, skaparen av appen är mycket lyhörd för feedback du hade också tillgång till crimson löfteskort innan de ens släpptes.
Jättebra app
Appen är fantastisk, jag hade haft några problem med att frysa sedan den senaste uppdateringen men att rensa appcachen rekommenderades av Lincoln via knappen "Hjälp och support" i appen, och den har fungerat bra igen sedan dess.
Fantastisk. Kolla senaste händelser, hantera decklistor, läsa artiklar, allt finns där. Även som ett gratis konto.
appen är väldigt intuitiv och användbar, och den kräver inte att du köper den fullständiga versionen för att dra nytta av de flesta funktionerna
Det är faktiskt den bästa appen att lagra och titta på däck som finns. Och det gör mer än så, men jag använder det bara för det. När den väl börjar ladda (vilket de beta borde och hjälper med) visar det verkligen varför den förtjänar namnet The Best Magic: The Gathering-appen som finns.
Bra app, avisering om kopplingar fungerar utmärkt (förutsatt att du har mobiltjänst vid evenemanget lol) däckimporten är snabb och enkel. Ser fram emot flera sorteringsfunktioner!