Post by forrubuckloman on Mar 16, 2022 10:06:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Galaxy Genome [Space Sim] ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Galaxy Genome [Space Sim] IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp (mer penger) ▞▞▞
▞▞▞ Galaxy Genome [Space Sim] 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er i utgangspunktet en mobilversjon av Elite Dangerous, og det fanger essensen av det vakkert samtidig som det forblir akkurat annerledes nok til å gjøre det interessant. Jeg applauderer utvikleren for å ha laget noe så engasjerende og morsomt. Vel verdt $2 hvis du er en fan av romsimuleringsspill.
Morsomt, men opplæringen maser
Først av alt vet du hva han vil sende masse eller noe som betyr bra eller dårlig som trenger en bedre guide for å forstå hva masse er og hva halvparten betyr og hvor får jeg.mods fra siden det er et alternativ
Kjipt spill!
Et forsøk på å lage en 2D-versjon av Elite Dangerous som ikke helt treffer blink for meg; noen av de interaktive elementene i brukergrensesnittet synkroniseres ikke med det assistenten forventer at du skal gjøre.
Dette spillet er veldig bra. Jeg elsker romutforskningsspill, og denne dekker nesten alle basene. Det er som en blanding av Escape Velocity med Star Control 2 og får deg virkelig til å føle at du utforsker en galakse eller et univers gitt hvor stort kartet er. Kampene er på en måte vanskelige, og det ville hjelpe til stor hjelp om du kunne aktivere avfyringsrampen, kjøleribben og rakettlokkesystemene ved å klikke på ikonene deres nederst på skjermen i stedet for den eksterne menyen. Håper å se det alternativet
Kontroller og fiendene kan være litt uforsonlige til tider, ellers liker jeg det faktum at de sa at de baserte det på Elite farlig. (Sa i et svar på en annen vurdering) Jeg kan virkelig se simularitys .... Så generelt .... Ikke dårlig.
Jeg elsker det, jeg spilte ikke elitefarlig, men jeg ser litt gjennomspilling, så jeg forstår det... Jeg synes også det er som Event Horizon, men bedre...
Kan ikke komme forbi den første lasteskjermen, start appen på nytt og lastefilen sier at jeg har brukt **:** tid på den selv om den ikke vil lastes= Rediger til 4 stjerner: Dev fikset feilen ganske raskt. I utgangspunktet elitefarlig: 2d eventyr. Utviklere bør definitivt legge til en arbeidsdrone-ting som i x-seriespillene der de kan gjøre oppdrag, mine eller kamp. For å gi det tomme universet litt liv. Kanskje til og med legge ned dine egne stasjoner som i interstellar pilot, noe som var veldig bra. Dette spillet har potensiale.
Som en som brukte år på å spille Elite, Frontier, First Encounters, Elite Dangerous, Privateer og Freelancer, er dette den typen mobilspill jeg har lett etter i årevis. Det er ikke perfekt, men ingen av disse spillene er det. En stor takk til utviklerne for å lage dette.
Galaxy Genome [Space Sim] Aventure jdm
Veldig morsomt! For fans av elite, nms, freelancer eller andre store åpne verdensromhandelsspill.Mye å utforske. Har fortsatt ikke klart meg bra med kamp, men jeg kan se at jeg får taket på det. Håper utviklingen fortsetter! Å bygge romstasjoner eller lande på planeter (som en 2d-grense eller det gamle sjøstjernelyset) ville være utrolig i dette!
Kjøpte den i går, og jeg har det veldig bra. Jeg har akkurat begynt, men ser ut som en morsom løpetur
My Restaurant Cooking Home Arcade losa
Jeg har faktisk googlet i årevis for å finne et spill som ligner på Elite Dangerous. Dette spillet fortjener å bli allment kjent. Uansett hvilken suksess utvikleren har hatt, er ikke fjern nok. Jeg klarte aldri å finne den gjennom direkte søk. Jeg fant det fordi det var oppført i Play Store som et premiumspill på salg. Den største synden med dette spillet er at det er ukjent for de som vil kjøpe det. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å vise dette spillet til folk som meg. Takk for at du lagde dette.
Dette spillet er fantastisk! Jeg elsker ethvert romutforskningsspill, og dette krysser av i alle boksene. Jeg kan handle, gjøre oppdrag for å heve omdømmet, handle, piratkopiere eller bare skyte av gårde på oppdagelsesferd. Kamp er litt frustrerende, men tilpasningen som er tilgjengelig for de forskjellige skipene og tonnevis med forskjellig utstyr er flott. Jeg elsker at den er så åpen at du kan velge din egen spillestil. Flott spill og veldig gode utviklere. Mange oppdateringer og nytt innhold.
Dette spillet er fantastisk om ikke annet enn for det faktum at utvikleren bruker tid på å legge til nytt innhold med jevne mellomrom... Da spillet først ble lansert la han ut en meningsmåling for å se hvilke aspekter ved spillet folk helst ville ha se utvidet. Deretter la han ut et "veikart" som slo sammen både populær etterspørsel så vel som hans egen visjon for spillet.
Ser ut som et kjempebra spill så langt. Dette dukket stadig opp som min primære anbefaling siden jeg kjøpte 'Space RPG4'. Jeg ble også trukket inn av aspektet ved spillet som modellerer hele Melkeveien-galaksen. Dessuten foretrekker jeg sterkt 2D for mobilspilling.
Det er et ok spill. Trenger noen justeringer ... for eksempel bør ryktet ditt for spesifikke fraksjoner fungere for ALLE stasjoner i fraksjonen, å kunne selge et hvilket som helst mineral du miner ville være fint. Jeg synes det er vanskelig å tjene penger, og du må kunne ha et oppgradert skip for til og med å komme til det første oppdraget utenfor opplæringen. Jeg tror heller ikke at 99 % av stjernene skal skade deg, for det er der du pakker deg inn, siden det er urettferdig.
Kampen er ødelagt. Brukergrensesnitt og kontroller trenger mye kjærlighet til mobil, på en piksel 5. Trenger mange flere guider, hjelpeseksjoner, verktøytips osv. Jeg prøvde en haug og det føles egentlig som alt jeg vil ha i et romspill, men for en betalt app dette er mer som tidlig tilgang. Edit: slipp til 1 stjerne, utviklerens svar på dette forteller meg at spillet er for vanskelig for meg? Jeg elsket elite, men dette trenger noen kvalitetsforbedringer, og det vil sannsynligvis være fantastisk. Skal sjekke det ut igjen. Gi gjerne spesifikk tilbakemelding.
Ryddig O
Galaxy Genome [Space Sim] Aventure jdm
Helt fantastisk trenger noen små reparasjoner, og til very *friendly* persont ville jeg elske muligheten til å kunne lage stasjoner eller eie en fraksjon av forskjellige skip lag et tillegg for at universet skal være i krig med separate sektorer for hver rase av mennesker eller romvesener
Flott romspill for mobil!
Dette spillet er fantastisk. Elsker hvert sekund av det. Fans av elite vil føle seg hjemme i dette spillet. Jeg har bare ett problem så langt, når jeg lagrer spillet på en stasjon tenkte jeg at jeg skulle laste på nytt på den stasjonen i stedet for å bli lastet inn i midten av galaksen jeg lagret. Men bortsett fra det er jeg en stor fan.
Flott spill, men det trenger et lagringsalternativ på menyen.
Bra, veldig bra spill
Strålende "Elite" lignende spill. Den går veldig jevnt og krasjet bare 1 gang under lasting, aldri under spilling. Du kan handle, piratkopiere, mine akkurat som i elite, men i 2D. Kart over universet er enormt! Det er ingen måte å besøke alle systemer selv om du prøver. Det eneste å forbedre ville være en skikkelig opplæring i begynnelsen av spillet. På toppen av alt som er genialt i dette spillet, er utviklerne veldig hjelpsomme og raske til å svare.
Har potensial, men trenger litt QoL-kjærlighet. Hvorfor kan jeg ikke klikke på oppdraget mitt for å velge systemdestinasjonen? Hvorfor vil ikke spillet advare meg om at jeg går tom for drivstoff før jeg fullfører ruten? Jeg har mistet flere oppdrag nå fordi det ikke var klart at jeg ikke kunne komme til målet. Jeg elsker det spillet prøver å gjøre, men det trenger mer tid i ovnen. Jeg kommer definitivt tilbake av utvikleren gjør spillet mindre av et ork enn det er nå.
Fint spill, men et lagringsalternativ i menyen er nødvendig. (Rediger) Takk for at du svarte og la til funksjonen.
Å prøve å kjempe på dette spillet er besynderlig, kan like gjerne se en drittsekk gå ned en toalettskål, du ender opp med å jage pirater ned bare for å få dem til å fly den andre veien frem og tilbake. Etter en time med å jage ned ett skip har jeg gitt opp dette spillet.
Endring av anmeldelse til 5/5, utvikler adresserte anmeldelsen min med en gang. Takk skal du ha
Jeg anbefaler på det sterkeste å bli med på discord-serveren, og jeg er glad for å se at utviklingsteamet aktivt lytter til tilbakemeldinger og gjør oppdateringer. Jeg har mye mer tillit til at dette spillet er bestemt til storhet. Kommer til å oppdatere når jeg får en sjanse til å virkelig grave i oppdateringene de allerede har gitt ut. Takk utviklere!
Prøvde det, ser og føles bra ut, men... - Energistyringen virker buggy. Opplæringen ber deg om å deaktivere skjoldmodulen du nettopp har kjøpt, gjorde det og deretter aktivert igjen. Men skjoldet kom aldri på nett igjen. - Når skipene dør, blir skipene erstattet, jeg fikk en melding om refusjonen, men så fortsetter skipet å akselerere og ingenting annet reagerer i spillet, kan ikke engang åpne menyen, måtte drepe appen.Det skjedde 3 ganger - startet et nytt spill hver gang for å teste. Refundert
Ville vært fint om når du slår av en våpenmodul på moduler-skjermen, slår den seg ikke automatisk på igjen når du avfyrte våpnene dine. For eksempel kun aktivering av lasere og ikke missiler.
Очень крутая игра, с удовольствием жду обновлений!)
Problemer med skjermorientering
Fantastisk spill! mye potensial.
Ikke sikker på hva som skjer med lagringssporene. Etter å ha spilt litt på spor 1, på en eller annen måte, da jeg gikk tilbake i spillet, var det spilletid på spor 1, men også på spor 2 og 3.... Så startet jeg et nytt spill på spor 2 og etter å ha spilt en stund , å avvery *friendly* personte spillet og gå tilbake i spilletid og kreditter hadde gått ned på spor 1-spillet mitt og spor 3-spilletiden som tidligere var oppført hadde også gått ned. Så blir fremdriften lagret riktig? Er det meningen at alle tre spilleautomatene skal vise spilletid?
Flott spill, det ser ikke ut til å være noen måte å få tilgang til skylagringer på...
En morsom 2D Elite-'em-up. Pent (og fargerikt) designet, lett å spille og vil skrape på utveksling/utforsking/utryddelse av kløe.
Gode ideer, men kunne utføres bedre. Kontrollene er litt klønete og skipets AI (autopilot, autoangrep) mangler... for å si det mildt.
Elsker det så langt! Massivt spill med mye å gå på under et elegant og rent grensesnitt. Hvis jeg kunne be om én ting ville det vært en god video med noen tips og triks for oss noobs. Noe som kan hjelpe oss til å forstå hvordan vi best kan bruke tiden og ressursene våre!
Godt skapt